tisdag 2 juni 2009

It's a beautiful day...

Tack för solen! Jag njuter varje sekund av den.

Jag skolkade till och med första gången i måndags bara för att kunna på njuta av den. Fy skäms på mig!
Men som sagt så stannade jag hemma från skolan och åkte istället upp med R till mormor&morfars pool.
GUD SÅ SKÖNT DET VAR!
22grader i poolen och många mer grader i solen.






Idag firade mamma och pappa 19årig bröllopsdag, tänk s länge dom har varit gifta. Nästa år är det jämt.
Och mor min hade glömt det!!!! Kan ni förstå, man glömmer väl ändå inte sin bröllopsdag!?
Haha, för att reta henne lite kan ni gärna gå in och lämna en kommentar på hennes blogg.


På tal om fina dagar så har jag och min pojk 1år och 6månader på torsdag! Och jag har aldrig varit mer lycklig!



With Love Linnéa

3 kommentarer:

  1. grattis till er :) ni är så söta ihopp<3

    SvaraRadera
  2. Hörredudu din taskmört.....hänga ut din mamma på detta viset...ska jag komma ihåg ! ;-)

    Grattis till era 18 månader!!!
    Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Grattis till er tid tillsammans, tänk när ni ska fira 20 år :)
    Ibland måste man bara ta sig dagar o njuta solen, vare sig det är skola eller inte ;)

    Ha ett riktigt skönt sommarlov, på tisdag är min tjejas sista dag, sedan blir det bara myyyys :)
    KRAM!

    SvaraRadera